czwartek, 12 czerwca 2014

Smutna prawda

Hey ;)

Wybaczcie nieobecność.. miałam problem rodzinny, mało czasu, poprawki, brak weny co teraz poruszyć. Myślę że się poprawie ;D

O czym dziś ? Powiem Wam szczerze.. irytuje mnie świat w którym teraz żyjemy. Popatrzcie. Mamy XXI wiek. Wysoko rozwiniętą technologie, dobre szkoły, uniwersytety, uzdolnionych ludzi. Pieniędzy ponoć brakuje, ale.. na wojny w Afganistanie mają kasę, na wojsko mają, na jakieś chore wypłaty dla polityków też mają. Chyba coś jest jednak nie tak ;/ Dlaczego będąc na tak wysokim poziomie dalej są wojny ?! Dlaczego ludzie dalej się zabijają "dla sprawy" ? Dlaczego nikt temu nic nie zaradzi? Dlaczego to wszystko ma miejsce ? -.- Uwierzcie. Takich pytań bez odpowiedzi mam mnóstwo.

Inna sprawa.. dzisiejsza młodzież - do której także należę. Co 'jara' młodych ludzi ? Alkohol, papierosy, narkotyki, melanże ( najlepiej takie po których nic się nie pamięta ), no i sex. Jakie jest usprawiedliwienie ? " W życiu trzeba wszystkiego spróbować " albo " nie ma imprezy bez alkoholu " no i jeszcze " zanim się zwiążę z dziewczyną/chłopakiem muszę przecież wiedzieć jaki jest w łózku. "
Powiedzcie mi..czy to jest normalne ? Ja rozumiem.. alkohol z umiarem ( wielkim umiarem ), bo niestety młodych ludzi ciągnie do nowości. Papierosy to zabójstwo, siebie, ludzi wokół i swojego portfela. Nie myślcie, że te 'e-fajki' są zdrowe. Głupota. Narkotyki.. nie chce pisać co o nich sądzę. Nie cierpię, nie akceptuje. Niszczą ludzi od środka - taka jest brutalna prawda ;). A seks.. nie umiem się wypowiedzieć. Jeżeli ktoś jest w związku parę lat, naprawdę się kochają no to powiedzmy, że jest to do przyjęcia, chociaż jak wiemy wiara chrześcijańska tego nie toleruje. Ale jeśli ktoś się nawali na imprezie i przeleci 2 laski w wieku 16-18 lat, to musimy zadać sobie pytanie.. czy wy się dobrze czujecie ?!

Myślę, że moje zdanie da Wam do myślenia i pozostawicie w komentarzach swoje zdanie ;) Czasem trzeba pomyśleć: "Czy aby na pewno ludzie idą do przodu czy może cofamy się już w rozwoju ? "

1 komentarz:

  1. Jesteś bardzo mądra :) ! Podoba mi się Twój blog :) !
    Widzę , że jeszcze jest normalna młodzież :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdą radę czy Wasze zdanie na ten temat ;) Czekam na każdy komentarz ^^