sobota, 14 czerwca 2014

Problemy problemom nie równe ; )

Yoł ;D

Pytanie na początek ;) Jak w dzisiejszych czasach odróżnić smutną osobę od tej, która tylko próbuje zwrócić na siebie uwagę ?

Ostatnio często przeglądam różne stronki internetowe, ask'i, fanpage na Facebook'u itp. Co tam najczęściej jest ? Cóż.. 12 latki piszą, że czują się porzucone i zdradzone -.-, 15 latki tną się, wyżalają na forum, piszą wiersze jak im źle no i oczywiście słuchają rapu, który przecież im ' tak pomaga w tych ciężkich chwilach '. Ludzie weźcie się kurde ogarnijcie ! xd jak na to patrzę to mam chęć się rozpłakać ze śmiechu.

Każdy ma problemy, też miałam słaby czas, nie miałam na nic ochoty i wieczne użalanie się nad sobą. Nigdy w życiu nie wyżalałam się na ask'u, Facebook'u czy innych głupich stronkach. W takich momentach człowiek musi pobyć sam i zastanowić się co jest tak naprawdę dla niego ważne. Jednak mało jest osób, które same sobie z tym radzą - ja osobiście potrzebuje tzw.. ' kopa w cztery literki xd ' ( wtedy kiedy już serio jest ze mną źle, ale takich sytuacji miałam..może ze dwie xd ) Kto w takiej sytuacji jest potrzebny? Przyjaciel, mama, tata, bliska koleżanka, babcia, przyjaciółka, siostra, dziewczyna, brat czy chłopak. Ktokolwiek byle osoba która jest Ci najbliższa. Nie mówie o tych ' psiapsiółkach ' co widzą tylko siebie, ale o tych prawdziwych, dobrych i zaufanych osobach. Ale to ma być JEDNA osoba, a nie.. wyżalanie się całej klasie, szkole, a czasem nawet całemu światu -.- Racja.. każdy potrzebuje takiej chwili kiedy ktoś się troszkę poużala nad nami xd ale to jest chwila. Tak naprawdę, takie siedzenie i myślenie nic nie da, nie daje i nigdy nie dawało. Trzeba się zastanowić szybko, zwięźle i na temat. Ja mam szczęście - mam prawdziwych przyjaciół. Nie jest to te 500 osób na Facebook'u. To są dwie osoby.

Pomyślcie czasem zanim powiecie za dużo kilku osobom. Nie wszyscy są warci zaufania, niektórzy będą udawać jak to im Was szkoda, a później brutalnie Was mogą wyśmiać. Trzeba umieć rozróżnić ludzi wartych przyjaźni od tych niewartych. Zwykle Ci fałszywi udają współczucie. Prawdziwi brutalnie, ale skutecznie Was podniosą na nogi ; )



7 komentarzy:

  1. Ciekawy post, fajnie napisany .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, zgadzam się z Tobą :).
    Ale użalanie się nad sobą zrobiło się modne! Taki wiek po prostu. Zwykle nastolatki chcą zwrócić na siebie uwagę i naprawdę nie mają większych problemów niż to, że danego dnia jakiś chłopak się do nich nie uśmiechnął.
    Ale co zrobić. W czasach fb, Aska i innych tego typu portali nic się na to nie poradzi. To jest prawie jak plaga i najlepiej ignorować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ciągłe wyżalanie się na stronach typu fb albo ask jest żałosne. Po prostu żałosne, ponieważ czytanie o tym jak jakaś laska się tnie dlatego, że chłopak, z którym raz w życiu rozmawiała teraz patrzy i uśmiecha się do innej dziewczyny, a dla niej to już jest zdrada jest naprawdę niepoważne. W sumie to sama nie rozumiem takich ludzi, wydaje się tak jakby z pokolenia na pokolenie było coraz gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy post, świetnie się czyta :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdą radę czy Wasze zdanie na ten temat ;) Czekam na każdy komentarz ^^