poniedziałek, 19 maja 2014

Jak przegrać to walcząc do końca..

Yoł ;D No więc..wypadałoby coś o sobie powiedzieć. Jestem trochę inną dziewczyną ;) Interesuje się sportem, nie maluję się itd.. sądzę, że kobiety powinny mieć podobne prawa do facetów - takie trochę feministyczne podejście xd Mniejsza..cóż bloga założyłam, by wreszcie spróbować się czymś porządnie zająć ^^ ale także żeby podzielić się swoim zdaniem, zawziętością i radami - może akurat kogoś z Was zmobilizuję do pracy nad sobą, swoim ciałem czy zachowaniem. Oprócz tego..co jakiś czas będę wspominać o sporcie, moim ulubionym klubie piłkarskim i ogólnie będę chciała Wam pokazać, że piłka nożna wcale nie taki zły sport ;D
Na początek.. skąd taki tytuł ? Mam parę życiowych zasad i mam swoje motta ;) Mam coś takiego, że gdy usłyszę jakiś ciekawy krótki cytat od razu go zapisuję ;D Nie umiem wybrać najważniejszego, ponieważ każdy z nich mi pomaga w innej sytuacji. "Jak przegrać to walcząc do końca ".. nie wiem czy to cytat, po prostu lubię to zdanie ;) Przypomina mi ono, że nie warto się poddawać, że nie można rezygnować, chociaż często sytuacja wydaje się być beznadziejna. Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż że się zrezygnowało ;) Never give up - Nigdy się nie poddawaj.. te trzy angielskie słowa towarzyszą mi bardzo często ;) myślę, że wyjaśnię Wam to przy najbliższej okazji ;D Mam nadzieję, że zachęcę Was do refleksji, ale nie będę przecież pisać tylko o tym ;P W życiu trzeba się dobrze bawić. " Żyj jakbyś miał umrzeć jutro..ucz się jakbyś miał żyć wiecznie " ;3







3 komentarze:

  1. Hej, wciągający post, bardzo mi się podobają zdjęcia u ciebie ;)
    Obserwujemy? Jeśli masz ocotę oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo mądre zdanie. Bardzo fajne zdjęcia. I ogólnie fajny blog i post.
    Obserwujesz = obserwuję, jeżeli oczywiście chcesz.
    Odpowiedź zostaw na moim blogu : pasjatomoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się zapowiada, chętnie przeczytam kolejne posty :)
    najważniejsze by sie nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdą radę czy Wasze zdanie na ten temat ;) Czekam na każdy komentarz ^^